fredag yeii

hej på er alla glada. idag började vi kl åtta och skulle ha skolfoto men fotografen hade inte kommit ? det blev vanliga leketioner och kl elva hade vi lunch det blev pannkakor åt en o en halv för jag gillar verkligen inte det , sen så sa dom att vi hade skolfoto ett så vi gick dit o jag fick sitta blev skitsur o såg assur ut på bilden *suck* efter skolfotot gick jag hem till sandra hon noppade mina ögonbryn det blev fint :) sen gick jag hem stoppa i tvättmasikinen hängde in alla rena kläder damsug böt lakan i sängen plocka in ren disk o ställde in smutsig fixade lite sådära så nu är det rätt så rent hoppas jag. kl sju kommer tjejorna hit och vid halv tio kommer killarna just nu sitter jag och dricker äppelcider (ALKOHOLFRI) . uppdaterar snart pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback