en fredag kväll

läste nyss min vän johannas blogg och jag vet att i det hon skrev menar hon ganska mycket mig. så de blir väll som mitt svar lite eftersom ja känner att du menar mig lite även fast det kanske inte är så man ska inte alltid säga att det är så när man inte vet men men. Som sagt alla har sin åsikt och det är klart att du ska få vara glad hur mycket du vill & hur ofta du vill, men du måste förstå att vänner säger som dom tycker vilket i bland blir med lite för hårda ord som kanske inte är precis så hårt menade, människor hatar människor älskar människor gråter människor har känslor och även om man pratat med en person en gång eller bara sett den kan man hata, i bland kan man hata för att man tycker personen ser bättre ut än en själv i bland kan man hata för att personen har fel attityd och i bland kan man bara hata för att hata. Du måste förstå en sak också att det jag säger är inget illa menat mot dig alls, det är ditt liv som du lever för du kommer att dö din egen död och du gör såklart dina val men i bland måste man säga som man tycker man kan inte bara gå runt o älta o älta på saker .. det finns inga måsten heller du gör vad fan du vill & det vet du :) o värför önskar du att du föds till någon/ något annat ? du är ju bra precis som du är och världen är komplicerad det blir bråk , du kommer bli sårad många gånger du kommer gå igenom så mycket och du är bara 17 år snart tänk dig att du kommer leva ca 80 år till och under dom åren kommer du gå igenom så mycket mer, du måste vara beredd. Du behöver aldrig ta skit du får men i bland är det bra att tänka efter också tro mig. u know that i love u ta in det !

Kommentarer
» Johanna

Jag älskar dig

2008-09-20 11:41:38
URL: http://jonaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback