skojsigt

hellu! kom hem för ca 20 mins en sov ju hos sandra. I går började kvällen med att vi åt middag hemma hos henne man fick välja tacos eller kyckling med pommes och bearniessås jag åt självklart tacos . sen började alla fixa sig och vid halv åtta var vi i lokalen satt på musik packa in drickan i kylen mumsigt. vid tolv var vi tvugna att gå därifrån och då var alla rätt så borta så vi gick hem till sandra och gamade mat så jävla gott var det. sen gick de andra tjejernna ut och mötte skitmånga killkompisar men jag och johanna pallade inte så vi sov i stället haha halv fem på morgonen vaknar jag av att sandra och de kommer hem de går och lägger sig sen så vaknade alla vid tio tiden. bilder kommer nu PUSS!!


sandra

gottis

ibrahim

jag och ibrahim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback