Lördag & myskväll

godmorgon, jag vaknade vid tiotiden gick upp gjorde en rullmacka och kollade på tv. Idag ska jag Sandra och kanske sokeina ha filmkväll hemma hos sandra så vi hyr väll en bra film ( skräck) tror jag och köpoer lite godis vill ha PLOCKGODIS faktist! Snart ska jag hoppa in i duschen göra hårinpackning och sen smörja in mig i kokoskräm så jävla härligt. Vad ska ni hitta på i kväll ? hoppas iallafall att alla får en lyckad kväll och inte för mycket fylla. Själv dricker jag knappt längre, känner att det inte finns så mycket mening i det, roligare att vara med vännerna ha filmkvällar gå på bio ut och äta och träffa killkompisar. Ibland blir det så att jag festar o det är kul. föresten är det någon av mina läsare som skulle vilja ta en fika någondag o snacka ? skulle vara kul. Mer från mig senare ciao.

     
här har ni bilder på mina otroligt fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback