lördag myskväll!

hallojsan, kom nyss hem har vart i cetrum med Mami och lillasyster och shoppat lite, det blev en vinterjacka en adidas t-shirt, hårfärg, pudergrej och lite annat! I går var vi som sagt hos johanna vi åt drack pratade lyssnade på musik och tog det helt chill, sen var vi tvugna att gå så alla åkte hem förutom ja sandra och jennifer vi åkte till hökis  och chillade där sen taggade jag och sandra till gullmars  jag åt en korv och en litenchips påse man kan köpa från automat, sen åkte vi till slussen där vi mötte upp moe chillade med han ett tag sen åkte vi hemåt jag somnade på t banan sen när jag vaknar sitter sandra och snackar med en killkompis så vi åker med han till farsta strand kl är typ 5 på morgonen går till nån jävla liten lekstuga och vi sitter där och fryser i hjäl, haha sen han ba den bästa värmen är kroppsvärme, naaaw! haha, iallafall halv sju går jag och sandra hemåt och han går hem till sig så vi deckade kl sj och vaknade halv ett så ja är astrött , tog nästan inga bilder i går men några så doms ka ni få se. puss

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback