hej på er!

Idag vaknade jag fucking KL åtta av en hemsk värk i benen kunde inte ligga ner och jag kunde knappt komma upp från sängen det gjorde så fruktansvärt ont, iallafall jag mötte min bror kl 12.00 i medis vi gick runt chillade och pratade sen åkte vi till björkhagen och åt wok asgott sen drog jag mig hemåt och kom nyss hem! Idag ska jag och några tjejer gå på bio, det ska bli kul får hoppas att vi går iallafall.


till emma: Jag gör väll ändå vad jag vill eller hur ? det är inte som du ser hennes pussy eller hennes bröst man ser hennes ben och det är inte värsta grejen visst kanske det ser lite konstigt ut men det är min blogg så säg inte vad jag kan göra och inet göra! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback