FÖRLÅT!

förlåt min dåliga uppdatering men det har vart så mycket dom har dagarna jobbar från tio till fyra sen är jag så jävla trött när jag kommer hem. Hundarna är så jävla söta speciellt Troja, Nicke och Dino mina favoriter. Fast dom utnyttjar en rejält där jag och sofia får göra allt verkligen städa diska vika tvätt ah jobbigt menmen. Sofia är en tjej jag träffat där hon är skitsnäll hon prakteiserar där tio veckor och har skola två dagar i veckan så hon är bara där måndag onsdag och fredag! så vi umgås mycket nu slänger jag in biilder sen måste jag vila PUSS!

                

  

Kommentarer
» Misslyyckad´

Gjorde det ont att pierca tungan? :P

2008-10-15 19:53:37
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback