ångrade mig

Nu ångrade jag mig tänker inte ha bloggpaus skönt va ? Idag följde mami med mig till Min prao det var försening på tunnelbanan så vi gick och köpte kaffe jag tog en kaffelatte *mums* sen satte vi oss och väntade på tunnelbanan, vi kom till hunddagiset vid tio över tio då gick vi en långis jag gick med eria och någon haha så mami gick med mig vi pratade och så efter promenaden gick vi och jag sofie gick till kärrtorpscentrum där hon åt kebab m,ed bröd och jag drack en coca coola, efter praoen så mötte jag upp sandra och Anna vi gick i centrum där jag handlade en halsduk på åhlens för 149kr ett par legginas på H&m för 71kr för jag hade tio % rabatt för jag har H&m kortet haha, sen handlade jag en bok på bik bok som jag kan skriva i för 39 kr och ett par skor på din sko för 499 kr, kändes skönt, sen har jag cigg och så köpte jag en coca coola light mums! har precis ätit schnitzel elelr hru det stavas med potatiskroketter och bearnessås är prooppmätt! nu ska jag kolla på Tv och skriva i min lilla bok hihi. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback