AAAAAJ!

gud så tråkiga ni var jag fick en kommentar vad äre här ? kom igen. Idag var jag med familjen och mamis kompis på Ikea, jag köpte med mig en hjärtekudde hem massa doftljus lampor, kaktusar haha, filtar osv. Jag har sträckt till en sena i mitt ben riktigt ordentligt jag kan knappt gå och det blev värre när jag lyfte upp dom tunga påsarna för alla våra 3 trappor så nu kan jag bara lyfta på benet ca 10 cm, AAAJ! det gör så fruktansvärt ont, skulle följt med mami och syster till willys men jag klarar inte av det, så doms ka handla cream fresh räkor äkta majonäs och dill till mig för jag ska göra egen skggenröra och den är så GOOOOOD!
kan förklara

2 dream fresh burkar häll i det i en skål, lägg i 1Dl äkta majonäs och rör om lite lätt, skala rökorna skär av dom på halvor och häll i dom i skålen, Ta en liten klick salt i skålen, skär dillen och häll över den, blanda runt allt riktigt ordentligt & till sist ha i en klick tomatkrydda rör om igen, KLART! ASGOOOOTT sen har man rostat vitt bröd till, pröva ni som gillar skagenröra om ni gör rätt blir det garanterat asgott ! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback