uppdatering

shit förlåt mig för hur dålig ag har vart på att uppdatera ska iallfall summera dagarnalite


Fredag:
så åkte jag upp till dalarna och kusin och lille Liam kom och mötte mig vid tåget, vi gick och köte pizza och lite godis sen gick vi hem låg och kollade på tv och bara hade det helt najs

Lördag:
åkte hem från dalarna kom till centralen tjugo över sex, sen åkte jag till farsta mötte upp johanna i skärmarbrink och sen mötte vi upp mami jag hämtade pengar vi fixade lite gottigott, gick hem till michelle där vi åt en jättegod middag som hon hade lagat. Hon hade lagat kycklingspett med ris och en jättegod sås, efter maten satte vi oss och kollade på tv och snackade det var jättemysigt ( det måste vi göra om tjejer) sedan gick jag sandra och johanna ut och drack vi ¨kte till centralen mötte upp paco och hans kompis sedan åkte vi med dom till blackeberg medsans jag och sandra stannade.. Jag och sandra åkte därifrån vid femtiden på morgonen och fortsatte mot alby ? hm.. vi gick iallafall hem till en killkompis där jag låg och sov en timme sen åkte vi hem och som vanlgit är jag och sandra så jävla trötta att när vi vaknar är vi i ropsten ? HAHAH så vi kom hem kl elva på morgonen och jag fick bara fyra timmars sömn lyckat.

Söndag:
Söndagen spenderades hemma med ostnachos och tvtittande kollade blandannat på gossip girl och one three hill så fick jag fotmassage av mami jjätteskönt, somnade vid tiotiden.

Idag:
Första dagen efter lovet, JOBBIGT! iallafall vi åkte in till riksdagshuset med klassen astråkigt, efter åkte vi tillbaka till skolan och åt lunch det blev potatiosmos med biff sås och sallad mumsigt hehe. Sedan fortsatte leketionen med vanliga leketioner och det skulel bli bråk mellan några i min skola ena tjejen heter nathalie och är en äcklig äcklig äcklig fjortis och hon är så rädd för mig att hon bajsar på sig , men inget hände. Nu sitter jaghemma och chillar bara  ska snart äta tacos och sen chilla vid tv.n och plugga där har ni min kortförklarade helg. PUSS!

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback