sötsötsöt!

hello i går var jag på fest som sagt i dalen, vi var nog dom första som kom tror jag plus att detv ar ca 7 killar där till, haha skitgullig var roy han hade fixat chips dipp läsk och sånt naaaaw, 18 år grattis roy! vid typ 9 tiden rullade det in galet mycket folk och vid halv elva var det helt fullt de va typ 100 pers där inne då ojojojra , vi drack dansade och hade det helt chill tills polisen kom, då gick vi för då skulle roy stänga om en halvtimme då pallade inte vi vara kvar hehe, så sandra och sokki drog till rinkebyy och jag åkte hem till rhick vi låg kollade på film så de var jättemysigt! Idag ahr jag ingen aning om vad som händer, kanske ska till rhick men vi får se om han hör av sig. men vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback