skönt att bara vara

Igår var det en helt chill kväll först gick jag michelle sandra johanna och jennifer och satte oss vid hästhagsskolan snackade och lyssnade på musik hehe, men efter en halvtimme 40 minuter började vi röra oss mot tuben för johanna var hungrig och skulle köpa något och äta där, så johanna köper en stor pommes som jag beställer åt henne haha sen ber jag han som jobbar där att lägga peperonis på sidan för att jag älskar sånna, Michelle köper en liten pommes så vi sitter där och väntar tills dom ätit klart! Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi satte oss i skärmarbrink sen ville sandra och johanna och lite ja göra en sak :p så vi åkte till farsta gick hem till sandra hon hämtade pengar åkte till farsta strand, men det gick inte  så vi ba pass, och satte oss på t banan när vi var i farsta orkade inte jag och michelle o sandra gå av så vi sitter  kvar och bakom oss sitter två killar och två tjejer som är aspackade och typ 30 år ? haha man kunde tro att dom var 15 så jävla omogna HAHA, jag dog av garv! jag michelle och sandra hoppade av i sandsborg medans johanna åkte vidare hemåt, t banan kommer och vi sätter oss och får värsta skrattattackerna och det går inet att sluta och typ hela t banan börjar skratta, nä ska inte överdriva men en gubbe som satt brevid oss börja skratta och en kille som satt sättet bakom oss på sidan börja skratta och typ tyvp två st till. Sen bad jag rchik ringa mig så satt jag och rökte gick hem då la vi på. Sen ringde han upp igen och vi snackade i två timmar sen somnade jag vid tre var skittrött, föresten hade jag fått nytt stort täcke sidenlakan och änglaövverkast till täcket och kuddarna sov som en Ängel hihi. ciao!

Kommentarer
» Misslyyckad´

älskar din tungpiercing ! avundsjuk haha

2008-11-13 18:28:34
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback