onsdag

hello. idag har skoldagen vart helt chill, vi fick reda på resultaten på matteprovet halva klassen hade fått ig fett synd, själv hade jag inte gjort klart provet men tror att jag får G iallafall. På språket hade jag och sandra skitroligt haha vi skrattade så vi höll på att kissa på oss för nebil och jojje satt och "tjaffsa" på engelska haha. Efter språket "slutade" ja och sandra vi hade egntligen en leketion kvar men den sket vi i för vi går ändå aldrig på den så bajs. Idag ska mami ut och äta med sina vänner på libanesisk resturang så jag och Julia får vara hemma och äta spagetti och kättfärssås BLÄÄÄÄÄÄÄ! menmen. På lördag kanske jag michelle johanna sandra och sokeina ska på bio och se twilight och innan kanske vi ska äta på johannas farmors resturang och dricka en speciell dricka som är as god va heter den nu igen johanna ? haha. mer från mig senare puss på er.

       
du och jag igenom allt bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback