Ledig

idag är jag ledig, så jävla skönt. vaknade vid tiotiden gjorde två mackor och ett glas multivitaminjucie ! Idag kanske jag ska hem till rhick men vi får se han ligger fortfarande och "SOOVER" . ska plugga engelska och so också tråkigt men ett måste har typ 5 eller 6 prov jag ska göra inom två veckor så det är bara att sätta fart haha. Inatt / idag ska det tydligen bli värsta stormen ? värre än katarina aja vi får se. börja kommentera mer vad fan haha, vad ni tycker och så om min blogg. ciao puss


Kommentarer
» andjelickuas

åh gud om ja också fick vara ledig.. skulle jag sluppit det här äckel vädret! ha en bra kväll <3

2008-11-24 20:23:43
URL: http://andjelickuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback