jag orkar inte mer

livet är en jävla plåga i bland, jag orkar verkligen inte mer att vakna upp vara ledsen gå och le och le vara så jävla kaxig hela tiden tro jag är värsta grejen. Bråken hemma förstör mig vi bråkar hela tiden pappa ringer och tror han är värsta grejen och allt är bara SKIIIT. och du pappa, tro inte att du kan säga vad du vill till mig för du har inte funnits för mig någonstans inte sen jag föddes dukan dricka din jävla alkohol jag hoppas du mår bättre då du har en familj du har barn SKÄRP DIG och bevisa att du faktist är en pappa. Och mamma du har inte rätt hela tiden, jag är trött på dig. jag är trött på aaaaaaaaaaaaallt

Kommentarer
» En vuxen

Jag blev jätterörd av det du skrev, vad modig du är som vågar lämna ut dig så. Jag hoppas att det finns någon du kan prata med om du behöver! Och jag hoppas din pappa kommer förstå dig nån gång, han verkar ha gjort dig väldigt illa. Sluta aldrig kämpa!

2008-11-19 23:45:02
» Alex

hur fan kan man vara trött på sin mamma ? , när det var hon som gav dig livet

2008-12-31 13:08:48
» Irma

haha därför man kan vara det i bland. ah hon gav mig livet :)

2008-12-31 16:00:01
URL: http://irmush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback