i'm in looove!

fyfan vad kul jag har haft idag säger jag bara. Det började med att jag mötte upp tjejerna ( michelle, johanna, sandra och sokeina) vi åkte till medis hämtade ut våra biljetter till twilight och sedan gick vi till en grekisk fastfood där johanna köpte mat och sedan vidare till burger king där vi åt lite gott. Efter vi ätit gick vi in på hemköp och alla plockade på sig godis, sedan ner i biosalogen där vi köpte läsk och jag köpte snacks! Sedan började Filmen och den var så otroligt bra den var öevr mina förväntningar en av de bästa filmerna jag sett blev kär i filmen liksom alla andra som var med blev! Och det bästa ? de kommer en till längtar redan. På väg hem var jag helt hype vene värför men när ja kom hem blev det boori försöker få rhick hit men nä hehe. Nu blir det Tv för mig sen ska jag försöka få tag i samson ! ciao

  
Godismonster                     godismonster igen               sandra är glad :D

Kommentarer
» michelle

men fyyyyy jackan ser äcklig o smutsig ut och jag ser skit konstig och ful ut hahahahahah

2008-12-01 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback