hello

hej på er! det var ett tag sen, min helg har vart riktigt bra. I fredags följde jag först med sandra till jordbro hon skulle till tandläkaren sendan satte vi oss på tåget igen och jag åkte vidare medans sandra åkte hem, ja skulle till rhick! Kom till han vid tretiden så låg vi chillade han satte på någon konstig film fattade ingenting haha. Sen vid typ 5 tiden gick vi till ica vi köpte godis och sen gick vi hem till han igen åt godis och myste!  i går var jag med sandra vi hade först tänkt dra på bio men ångrade oss lämnade tillbaka biljetterna fick pengarna sedan tänkte vi träffa jennifer men vi pallade inte för hon var med tråkiga människor. Så vi åkte mot farsta och på t banan satt det en gubbe och stirrade på oss hela tiden och jag kunde inte hålla mig för skratt så jag satt där och asgarva och då böjade ju såklart alla stirra och då skrattade jag ännu mer. När vi klev av i farsta såg ja tvillingarna dom är så jävla fina och deras läppar aso mmmmmm vill äta upp dom tro mig. Jag och sandra började gå mot mig jag satte på musik och helt plötslig ramlar jag haha om inte jag och sandra dog vi kunde inte andas haha, sen utanför mig la jag mig ner i snön och gjorde snöängel och jag och sandra skrattade så vi grät. Jag låg och gjorde en snöängel när de va typ 5 minusgrader och jag hade på mig leggins haha. Hemma hos mig satte vi oss och kollade på Tv vi såg på Lida fett hemskt film usch sen gick vi in i mitt rum och la oss och vi somnade direkt. Idag vet jag inte vad som händer är iallafall ledig i morgon ska ut med min hund nu ciao så länge!

      

Kommentarer
» andjelickuas

du e så himla söt!

2008-11-24 00:08:02
URL: http://andjelickuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback