hata!

jag hatar rykten, jag hatar svek, jag hatar taskiga människor, jag hatar mig själv i bland, jag hatar hur vi behandlar vår jord, jag hatar falska människor, jag hatar folk som trycker ner andra, jag hatar ensamhet, jag hatar så jävla mycket & jag hatar ordet hata men ändå finns det så mycket hat inuti mig.

Jag är en sån osäker person, vilket alla inte vet/ märker jag vet inte hur jag ska vara jag är flamsig ska skämta om allt men det är för jag är så jävla osäker det känns som att om jag liksom är mig själv så kanske folk kommer för nära och sen bara sviker eller utnyttjar mig jag vet att inte alla är så men jag är rädd att släppa in människor nära mig, jag vet inte hru jag ska bete mig men du e gullig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback