förlåt!

haha oj så tråkiga uppdatering det har blivit, men jag har inte tänkt på att skriva har så mycket för mig nuförtiden hehe, skolan går cäll rätt bra, engelska provet fick jag två delar ig och en del G , på samhälle provet fick jag g+, på no provet fick jag G, och på svenska provet Vg- de bara kämpa på ! Idag skulel ja träff rhick men så blev det inte, men ska väll antagligen hem till honom imorgon mysigtmysigt. På fredag ska jag sandra johanna  sokeina jennifer och kanske Petra på fest i dalen hos roy, dersscodeär svart & vitt så jag vet fan inte va jag ska ha på mig, han fyller 18 hehe grattis. Idag ska jag sätta mig och plugga inför musikprovet som är på tisdag och so provet som är på fredag nästa vecka plus matteprovet som är nästa fredag ORKAR INTE! men måste. Nu får ni ha det så braså länge så hörs vi ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback