eh `skojaru haha

Min underläpp är mycket fläskigare än den brukar vara för tillfället. Detta beror på att jag igår följde med Felix för att hänga med hans klass vid en sjö i Hökarängen, i brist på annat dårå. Efter ett tag kom det dit en  fjortis med invandrarbakgrund som ansåg att jag var en blondinorre och därför förtjänade att straffas med ett slag i bakhuvudet och ett slag över munnen med en flaska. Eller det jag behövde straffas för var snarare att jag inte kunde hålla mig för skratt när hon stod framför mig och skrek mig rakt i ansiktet samtidigt som hon helt seriöst viftade med pekfingret på det där sättet som gettobrudar gör i filmer. "Ha ingen luft mot mig vet du vem jag e eller?? Jag e Irma från Farsta jag är efterlyst, fattaru det, så kaxa inte blondinhora, jag ringer mina tjejer från Skarpnäck!!" Till detta hör väl att jag var lite på kanelen, i andra fall hade jag kanske tagit hennes hot mer på allvar och inte fnissat fram att jag inte visste vem hon var men att jag inte ville bråka och att jag inte slåss.

Ja, jag fick då ett slag över munnen och ett i bakhuvudet men vi lyckades smita undan när Skarpnäckbrudarnna kom (ja, dom kom faktiskt!).

HAHA för det första är jag svensk gumman ? för det andra är ja inte efterlyst aso vad sägerrrrrrrrru!

Kommentarer
» Anonym

seriöst du är så jävla sorglig som du springer runt och beter dig. väx upp nån jävla gång..

2008-11-18 21:08:26
» Anonym

HAHA rätt åt dig slyna

2008-11-26 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback