om gårdagen(valborg)

shulilusan. nu sitter jag här med ett stors isglas med apelsin saft i jag har tänkt och berätta lite om gårdagen en ganska misslyckad dag då men men.

jag fick egentligen inte gå ut överhuvudtaget igår då men jag gick ut iallafall  jag mötte michelle vi åkte till hökarängen köpte cigaretter och sen åkte vi till farsta igen och mötte sandra och petra så vi tar bussen mot skarpnäck där vi sedan möter johanna och abiel en kille skulle komma och lämna sprit till sandra och michelle det tog ett långt tag så jag och johanna drack våra cider vi hade mums! första var äcklig eftersom det var staarka cider men sen smakade dom gott efter den första jag drack 4 st 7.0 så ja va lite borta sen hann michelle och sandra få i sig lite dricka sen kom älskade malin till skarpnäck ochv a med oss och det kom fram lite saker från de kära vännerna skönt att alla vågar berätta. men som leo gjorde mot malin är oförlåtligt  den människan har verkligen  sjunkit i mina ögon uschusch! iallafall vi åkte sedan till rålis där malin mötte en skitgullig tjej som heter sanna och så gick sheron leo och dom förbi o så. sedan gick vi ner till roy, mike, lloyd och evans som var nere i rålis det va så kallt ute euw jag frös som en gris dom hade serverat våfflor med sylt där nere men när jag kom så var dom slut typiskt ju efter det ringde mami och var arg för att jag hade gått ut fast jag inte fick, men jag sa inte va jag va o då blev hon ännu mer arg o vi skrek på varandra och då kom det fram 2 personer från ungdomsförvaltningen eller vad dom sa och det var maria pool uuuh jag ryser varje gång jag hör namnet och när jag kom dit va jag typ den enda normala alla andra människor som va där var så fulla att dom inte kunde stå på benen dom kunde inte prata och bara spydde  och jag skämdes o vara där för jag kände mig helt spiknykter gemfört med dom. jag fick gå in i ett av rummen där och prata jag fick en kokosboll och sen så fick jag blåa i röret min promille var 1.0 tror jag :)  efter det fick jag köra kisstest för att se om jag hade tagit droger eller något vilket ja aldrig gjort o aldrig kommer göra. ja det var min valborg inte så lyckad eller hur ? :/

 idag ska jag nog bara sitta hemma och ta det lungt mami jobbar kväll det är ialf skönt slipper man henne inget taskigt haha kanske går en promenad senare också får se . nu ska jag gå

peace out bitches

Kommentarer
» ¨michelle

ASSÅ SKRIV INTE ATT "VI" HAR VARIT MED KILLAR JAG HAR INTE VARIT MED NÅGRA KILLAR ASSÅ BAPPI FLIPPAR OKEJ OCH HAN ÄR MR PERFECT ALLT ÄR SOM HAN SÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-02 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback