8 maj

tjo!  idag har det vart väldigt skönt väder, en chill skoldag osv.. i dag mötte jag upp lillasyster vi gick ner till sjön jag badade med hon är en mupp för hon vågade inte haha, idag har det vart en jobbig dag har sprungit hit o dit med pengar har handlat hamburgare o bröd har gjort allt verkligen . pluggat lite också därför har inte bloggen varit i gång så mycket den senaste tiden men det ska bli ändring lovar er sötnosar. nu är ialf allt klart till morgondagen, längtar ska bli så jävla härligt och kul och gott första grillningen i sommar jag gör muums. nu är det mesta löst mellan mig och jennifer vilket känns skönt det är bara onödiga saker som det har bråkats om, men det löser sig nästan alltid ! jag är på gott humör nu sitter och dricker apelsinsaft kom nyss ut ur duschen så jag har smörjt in mig med lotion jätteskönt för jag är så torr. funderar på att lägga upp lite gamla bilder va sägs ?  ja jag gör nog dan det här ska ni få se sexiga bilder hahahahahah!

 
det gick bara attladda upp två bilder för sen fuckade sig hela datan, horunge också! aja iallafall. på första bilden är det jag och sandra sommaren 06, på andra bilden är det jag och malin på min födelsedag i januari 07 njut av bilderna haha 

ajde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback