7 maj

hejsan. förlåt att jag inte skrivit något he he.

blev lite besviken har fått en kommentar om bloggen på det inlägget jag skrev innan det här, alla kan kommentera alla som läser om det är första gången ni ser eller om ni läser den varje dag eller vad ni gör det är bara att kommentera om vad ni tycker om bloggen, om det brode ändras något eller vad som helst i pincip! jag lyssnar och tar kritik.

idag har det vart en skön dag inte så många leketioner i skolan, har vart ute på en lång promenad med hunden ci gick ner till vattnet jag kastade pinnar åt honom han badade jag satt rökte lyssnade på musik helt chill ska gå ut nästan varje dag en långpromenad med hunden det är skönt att gå för sig själv lyssna på musik och sms:a lite! jag längtar tills på fredag, då ska jag michelle, petra,sokki,sandra,malin & johanna vara nere i min minimini stuga grilla hamburgare korv dricka lite godsaker så gölligt, myspys faktist. ska bli en skön kväll tkr jag och hur mysig som helst. Jag saknar min kusin big mike galet mkt aso, ska upp till han i sommar men endå vi träffas inte ofta han bor så långt bort åh :( samma med marlene varför kan inte alla bara bo i stockholm ? haha nej men värför så långt bort aja. slänger in ett inlägg senare i promies ( eller nej men kanske )



im out / irmush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback