4 maj

godkväll gott folk, jag har precis kommit hem från en långpromenad med hunden det var jätte skönt att gå tro mig. vi gick ner till vattnet jag kastade pinnar åt honom och bara njöt av det sköna vädret, sen när jag satt och kollade ut över vattnet så tänkte jag bara fan nu ska jag bada så ringde jag mamma så kom hon ner med badkläder och morgonrock och jag doppade hela mig inklusive huvudet då det var så jävla härligt måste jag bara säga skönt! nu är jag hur pigg som helst ska försöka lägga in några bilder från promenaden får se om det går hehe annars får ni inte se några . på fredag tror jag det blri ska jag o tjejerna grilla i min lilla sommarstuga här i farsta vi ska grilla korv hamburgare kött osv sen ska vi dricka lite hur mysigt som helst eller hur ? det känns verkligen att det har börjat blivit sommar nu , eller vågar jag säga att det är sommar ? för sveriges väder går ju fårn snö till skinande sol till spöregn till grå himmel . men ja jag vågar säga att det är sommar nu hur skönt som helst ute hoppas bara det håller sig annars blir jag arg hehe. nu har vi plockat 6 fästingar på min hund very very nive, nej euuuuuuuuuuuuuuw! jag blir äkclad.



  
Filip simmar för att hämta pinnen, filip simmar tillbaka, en bild över vattnet.

Peace out <3


Kommentarer
» michelle

love you

2008-05-05 10:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback