4 maj

tjulilu gott folk!

idag har det vart en tjill dag måste jag säga, vid halv tre mötte jag michelle vi gick till centrum för att hon skulle lämna tillbaka ett fläckbortagar medel som var kefft för hon hade fått fläckar på sina jeans av det så vi stod där o tjaffsa lite med han i kassan men till slut gav han med sig och gav tillbaka hennes 30 kr haha. efter det gick vi till thairesturangen och michelle beställde mat mums! sen följde hon med mig till hökarängen där jag köpte ett paket ciggaretter det är alltid så skönt att vara med michelle för med henne kan man alltid snacka, hon förstår så bra precis som jag vi tycker oftast lika och så. efter det åkte vi till farsta igen och satte oss på en bänk och jag tog en cigg hehe sen kom cicci av bussen så vi följde med henne till en affär som va stängd och hennes hund kissade i centrum haha fett syyynd det var lite kul. sedan gick cicci och michelle och jag mötte mami vi gick i centrum jag skulle köpa ett par pilotsolglasögon men det fanns inga alla som fanns kvar var FULA! så nope jag köpte inga nu ska jag bara chilla ska snart äta kyckling och potatissallad skriver kanske ett inlägg senare vi får se

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback