31 maj

godmorgon gott folk visst är det vackert väder ? ska snart kial ut med michelle vi ska ha picknick ligga och sola äta lite gott fett mysigt! i dag har jag inga planer för kvällen har faktist lust att träffa malin , men vi får se hur det blir med det. nu ska jag slänga in några bilder gamla och nya (:


           
1: jag o twinsis. 2: syster på balen fett söt (a). 3 :  gamla tider 2 år sen. 4: jag och jennifer förra året haha. 5: petra jag o malin. 6: jag och storasyster förra året. 7: jagoch marcelo miss. 8: jag och jennifer två år sen. 9: johanna dricker stor öl visst ? . 10: my eyes. 11: jag hos johanna. 12: meee.

blev mkt mer gamla bilder än nya men jag ska lägga in lite nyare bilder om ett tag. enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback