3 maj

hej bloggen!

idag har det vart en seg dag, jag vaknade vid kvart över nio för jag somnade tidigt i går jaja jag gick upp slog på datan och kollade runt lite på msn och pa dött alla sov haha. så jag hoppade in i duschen och duschade i 30min så skönt sem smsade jag lite med ayub kåtbocken haha. efter jag hade duschat la jag mig i sängen och somnade och vaknade 5 över två. och nu har jag sminkat mig klätt på mig och fixat mig lite skulle egentligen träffat älsklingen idag men han var sur för jag inte hade svarat på hans sms när jag sov, tönt! så han går till the wave istället vilket jag också skulle vilja men vilket jag inte får för att jag har krånglat så mycket dom 3 sista veckorna och sen så har jag ju inte para typiskt mig. tror jag ska sms,a ayse om ett tag och fråga om hon vill ses en stund för jennifer kunde inte och michelle kunde inte heller för hennes syster är i stockholm och johanna kan inte heller för hennes mormor från finland är i sverige och malins ka typ bara vara i fagersjö med shimen och några och grilla. JAG HAR TRÅKIGT! vad händer i kväll för er andra söta människor som läser min blogg ? ajuste ni kanske vill höra en grej som jag och malin har bestämt att vi ska göra framåt sommaren riktigt riktigt mysigt tkr jag vi ska åka och tälta någonstans över en helg köpa med oss massa booze och engångsgrillar och köpa korv med bröd hamburgare kött  , sen ska vi bada och ba ha mysigt jag tror det blir jag malin, johanna & sandra eftersom att tror inte sokki kmr få följa med inte petra heller a och michelle får nog inte heller hehe. så hade vi tänkt ta med några killar också vet inte vilka än men visst låter det mysigt ? nu ska jag ialf  göra ett glas juice med is och sen tänkte jag äta något men det finns bara äcklig mat i kylskåpet typ kyckling, potatissallad osv jag vill ha  något gott somt-ex köttbullar hihi.  men nus ka jag gå

PEACE OUT BITCHES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback