29 maj!

shulilu gott folk!

fan vilket härligt väder det är idag oh gud så skönt!  idag hade jag verkligen ingen ork för att gå på leketion gick på so,n och upp till monica. aja sitter här framför datan och dricker isvatten och röker en cigg. imorgon blir det bio vet fortfarande inte vilken film vi ska se men det löser sig nog. 


jag vill veta vilka som läser min blogg, namn och ålder ! och om ni kommenterar något som jag inte gillar något fult/taskigt tar jag bort det och jag blir så fucking irriterad att folk slösar sin tid på att läsa en blogg dom inte tycker om och kommenterar snorungar !  jag skriver om vad jag gör mitt liv och jag skriver om vad fan jag vill om det inte passar er sluta läs omogna folk det finns (: men det är också väldigt många sötnosar som läser :) ha en bra dag och NJUT AV SOLEN så länge den varar , vi vet ju alla hur snabbt vårt väder förändrats . peeeace out

Kommentarer
» Marlene

Hej kära kusin! Jag läser din blogg ^^ ;D

2008-05-29 19:58:47
» jessica

jag läser din blogg tehe

2008-05-31 01:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback