26 maj!

jag är riktigt jävla förbannad en föredetta tjejkompis har snackat så galet mycket skit om mig, så jag ringde upp henne idag och hon fick en rejäl utskällning och det lät ungeför såhär: kom och möt mig jag skiter i om du inte vill se mitt ansikte  du ska möta mig och du ska säga det du sagt bakom min rygg, ida jag tänker inte slösa min tid på dig, jag : vadå inte slösa din tid på mig, du ska komma och be om ursäkt i mitt ansikte för det du sagt ida ; nej det ska jag inte, jag o du kmr och säger irma dricker varje helg, det är du som dricker varje helg, ida: ah och ? jag: vadå och värför gick du och snackade sådär om mig förut då ? ida: vi kanske bråkade då eller hur ? jag : och det spelar ingen roll det var inte som jag gick runt och sa ida har haft trekant eller hur ?  ida: jag har sagt till sanna ifall hon går runt är det fan inte mitt problem eller hur ? jag: det är du som går runt och snackar ida, jag vet det du är en sånt person för när jag var vän med dig gjorde du det. ida: gör vad fan du vill jag skiter i dig, jag skiter i vad du gör, jag skiter i dig. jag : va inte kaxig, dus ka inte va kaxig. jag : lyssna det är du som går runt och snackar med folk ida du är sån när vi var vänner gick du också runt och snackade om allt och alla till och med dina vänner , du gick till och med och snackade skit om dina vänner så det spelar ingen roll ida. ida: vilka ? jag: som att jag kmr i håg deras namn jag: du snackar skit om alla. ida: du knr inte mina vänner. jag : just därför snackar du skit om dom för att jag inte knr dom.  jag : du ska möta mig framför mitt ansikte. ida hitta mig då jag : vadå hitta mig då va lekeru smart för möt mig NU.  o sen så ringde hennes köra farfar dan, och ida hade tydligen ljugit mkt.  hon är en falsk pussy. ingen bra vän usch !

Kommentarer
» Mr_Nygren

Ett tips från mig är att skriva ut punkt, stor bokstav och att göra mellanslag mellan de olika fraserna. Det blir jobbigt för läsaren när det står såhär grötigt! Men du har min sympati vännen!

2008-05-26 20:10:09
» Irma

ja ja ajde påd ig

2008-05-26 20:26:41
URL: http://irmush.blogg.se
» förortskrigare

nån leker flippad bre

2008-05-27 11:07:40
» Irma

någon kan inte säga sitt namn

2008-05-27 12:16:08
URL: http://irmush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback