26 maj

idag googlade jag runt lite på inertent och såg nog det äckligaste bilderna jag någonsin sett fyfan vad hemskt!

   
 
kolla skulle ni kunna gå runt och se ut sådär vara sådär smala och tro att man är snygg ? oh hell no fyfan så äckligt och fult att jag spyr. och att vara sådär fet lika hemskt, usch vad äcklad jag blri när jag ser dom här bilderna. mår så dåligt av att se de! fast den svarta killen kanske inte har anorexia sådär eftersom han kanske bor i ett fattigt land och inte får så mkt mat, men så smal och så tjockt ? knappast något fint. mullig är bäst eller vad säger ni ?

Kommentarer
» Fatma

Usch! Vilka hemska bilder ;/

2008-05-26 19:06:37
URL: http://fatmas.blogg.se
» emy

håller med, totally! hellre vara NATURLIG. jag har många kompisar som har strl 36 som ba: jag är tjock. och jag har storlek 38-40. liksom. vem bryr sej om storlekar. de finns ju bara där för att man ska passa i någonting och man ser normal ut i alla storlekar förutom om man måste på XLmode men det är en annan sak. jag är trött på allt "jag är fölr smal" eller "jag är för tjock" när det finns värre.

2008-05-26 19:37:29
URL: http://eemye.blogg.se
» emy

och alla killar gillar inte pinnsmala tjejer. dom vill ha lite kurvor iaf så de har något att krama. jag har massa killkompisar som håller med mig. höhö

2008-05-26 19:52:00
URL: http://eemye.blogg.se
» rrahel

men du fattar väl att dom inte tkr att dom e särskilt heta när dom ser ut sådär :S dom är ju sjuk på riktigt den där tjejen i mitten fanns det typ en dokumentär om och fan hon ville verkligen gå ner i vikt men så enkelt e det ju inte och hon skulle typ genomgå en operation men jag hörde att hon dog efter det.. men jag hoppas väl att du fattar att dom är SJUKA på riktigt.

2008-05-26 22:03:28
URL: http://japo.blogg.se
» rrahel

men du fattar väl att dom inte tkr att dom e särskilt heta när dom ser ut sådär :S dom är ju sjuk på riktigt den där tjejen i mitten fanns det typ en dokumentär om och fan hon ville verkligen gå ner i vikt men så enkelt e det ju inte och hon skulle typ genomgå en operation men jag hörde att hon dog efter det.. men jag hoppas väl att du fattar att dom är SJUKA på riktigt.

2008-05-26 22:03:35
URL: http://japo.blogg.se
» Irma

men lilla du, vad spelar det för roll ? hon har ätit sig sådär fet, och sen när hon väll är så fet dt är då hon börjar tänka efter på att gå ner i vikt ? snälla du aso du vet ingenting om sånt där verkar det som

2008-05-27 08:44:44
URL: http://irmush.blogg.se/
» Alexo

AHHAHA och du verkar veta hur man går ner i vikt eller?... dom du har på bilden är SJUK physikt SJUKA tänk blondin fitta

2008-05-27 15:29:21
» Anonym

AHHAHA och du verkar veta hur man går ner i vikt eller?... dom du har på bilden är SJUK physikt SJUKA tänk blondin fitta

2008-05-27 15:30:27
» Irma

MEN OCH ? VAD FAN SPELARE FÖR ROLL , hörru du lilla gubben jag vet mer om sånt där än vad du någonsin kmr kunna lära dig. fetma : Fetma är ett av våra största folkhälsoproblem idag, inte minst bland barn och ungdomar. Övervikt är ett tecken på att man bör se över sina mat- och motionsvanor. Fetma är en sjukdom som man ska ta på allvar och göra något åt. hon gjorde något åt sin fetma när hon vägde 400 kg. anorexi: Anorexi är vanligast bland flickor i tonåren. Vad som orsakar ätstörningen är olika från person till person, och oftast är det flera saker som spelar in. Det kan vara till exempel samhällets skönhetsideal, vilken självbild man har eller svåra händelser under uppväxten. Anorexi börjar oftast med att man bantar. in your face

2008-05-27 17:57:42
URL: http://irmush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback