21 maj

shulilu!
egentligen är jag inte på humör men får slänga in ett inlägg. tårarna bara rinner ner från kinderna , när jag kollar ut genom fönstret tänker jag bara på vad livet egentligen är värt ? ingenting längre, jag har ingen familj och allt känns skit, kroppen orkar inte mer mina ögon är rödsvullna, sociala lägger sig i mitt liv, skolan, pub vad är det här ? vad fan har ni med mitt liv att göra värför måste ni förstöra så många människors liv ? jag fattar inte längre, i mina ögon kmr mamma aldrig vara den hon var förut hon har svikit mig tillräckligt dom som verkligen ställt upp för mig torkat mina tårar är , gunilla, anna sandra och michelle det kallar jag äkta, mennär ska allt sluta ? ni säger att jag inte mår bra, jag vet det är ni som får mig må dåligt jag orkar inte leva längre fan! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback