2 maj

shulilu. förlåt min dåliga uppdatering på sistonde , det ska bli slut med det jag lovar jag ska skriva minst 2 inlägg varje dag. folk ni kan kommentera och skriva till mig om vad ni skulle tycka va kul va jag skulel skriva om och så , ge lite förslag :) har ju bara haft denna blogg ett tag hehe. nu ska jag berätta dagen lite hihi.

jag vaknade halv tio jag har börjat vakna tidigt nuförtiden kanske bara för att jag lägger mig tidigt annars brukar jag vakna vid tolv ett hehe.  jag gick upp hällde upp ett glas juice satte mig framför datan och så. sen vid 2 mötte jag malin vi åkte till hökarängen för jag skulle köpa cigg sen skickade jag massa låtar från hennes mobil eller massa o massa hon har 370 låtar på sin mobil jag har typ ehm 80 haha menmen.. efter det åkte vi till farsta och mötte sandra petra och sokeina vi hade haft lite bråk med jennifer och så så nu ere lite knas dära också men det löser sig dom jag vet kommer stanna och som inte sviker och ljuger är iallafall Michelle, johanna, sandra,petra , sokeina och malin love u . vi åkte till hökarängen efter det för att snacka med jennifer ett tag aja konflikter hit och dit paass inget niv ill veta ialf så haha. jag mötte mami i centrum vi gick ner på hemköp och hämtade ut en tröja och ett par skor jag köpt tihi väldigt söta i like them. sen handlade vi tortelini, fetaost, bröd, skinka och lite grejor och nu sitter jag här hemma lyssnar på musik och sjunger jag lyssnar på chris brown i love him.  min blogg är lite konstig om jag hade kunnat lägga in bilder hade jag jättegärna gjort det men varje gång jag ska göra det så fuckar den ut sig och det kommer upp ca 100 popupfönster. menmen ska försöka göra ett inlägg nu med lite bilder på mig, eller vi får se vad jag lägger in för bilder.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback