19 maj

shulilu!

dagen började med att vi hade idottsdag skitbooring! vår klass kom 2,a i stafetten ialf hehe ! sen efter skolan så gick jag hem till sandra ett tag ( där jag bor just nu ) åt köttbullar och makaroner sen skulle sandra träffa musse så jag träffade michelle vi gick i centrum hon tog ut pengar så hon kunde betala tillbaka alla sina skulder sen så gick hon till ahndlarn köpte comviq kompis och fyra paket nudlar så gick vi hem till henne åt nuddelsoppa och kollade på olika bloggar jättemysigt! sen vid typ kvart över fem gick jag till sandra och efter ett tag kom anna hit en stund också myspys vi sjöng lite singstar åt ugnstekt falukorv och så. nu har jag inget mer att säga bara att jag inte kmr gå hem på ett tag fortfarande peace and love / irmush

Kommentarer
» Jenny

oha, jobbigaste är att bli utkastad hemifrån.. Men tur att du har en äkta vän vid din sida då :)

2008-05-20 14:08:53
URL: http://www.jennyvuong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback