18 maj

hej sötnosar! förlåt ming dåliga uppdatering men min data har vart lite knas men nu ska jag skriva igen varjevarje dag =)

idag/igårvar jag med sandra och johanna vi mötte upp sandras kompis som bjöd mig på ett ciggpaket ock så åkte vi till alby gick hem till han och hade det trevlans, fast jag skulle egentligen träffat min bebis idag, men han kmr till mig imorgon idag i stället myspys! ja idag har man fått i sig lite alkohol ingen stor mängd väldigtväldigt lite och inte bra är det ju. jag saknar helena hon är mitt allt , storasystern jag aldrig fick kolla in henne helenadonna på pa.

men nu är jag skittrött ska bara berätta om fredagen också i fredags möttejag sandra och malin vi visste inet direkt vad vi skulle göra, men tillslut bestämde vi oss för att åka till rinkeby och mötte då upp johanna o hennes kompis nesrin vi stod o snackade lite, sen kom ibrahim och vi skulle typ till någon lägenhet men det blev inte så, sen kom abbelicious, tumane jonas och några killar dit och då skulle vi också till någon lägenhet men det sket vi i vi hade ingen ord alla var trötta och ville hem, sen var ju min bästis från lugna gatan där också hihi, men vi åkte som sagt mot farsta och i t-centralen såg jag en skitfin kille, aso galet fin menar jag då mulatt lång skitfina kläder aso daaamn skulle inte banga på han säger jag! malin tog bussen till fagersjö från farsta jag och sandra gick hem till henne åt lite chips drack coola sen så ringde musse sandra hem och jag deckade direkt tro mig va helt död. allt från mig nu ska jag sova kl är 7 minuter över tre snacka om att jag inte kommer komma upp från sängen i morgon. godnatt alla söta läsare peeeace ouut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback