14 maj

godkväll =)

ja mötte upp michelle kl 2 utanför handlarn vi gick till Lidl som öppnat i farsta för några dar sen dom har så galet mtk billiga saker aso, skit kul o bara kolla faktist! köpte lite plockgodis mumsmums! men blev för mätt . satte mig framför datan en stund och kollade runt lite pratade med olika personer sen vid ungefär halvfyra tiden bestämde jag mig för att gå en långpromenad med hunden, vi gick ner tills jön jag kastade massa pinnar till honom i vattnet satt och lyssnade på musik vi sprang omkring och lekte kom hem vid femtiden då jag la mig ner i soffan och kollade på mtv, vid kl sex kom kära moster då åt vi middag, sen så satte vi oss framför tv,n och åt lite godsaker, sen gick jag ut med filip igen och efter det gick jag till sandra en stund :)




världens sötaste hund

Kommentarer
» Pauliina

Awh så söt vovve :O

Ha en forts trevlig dag :)

2008-05-15 16:39:07
URL: http://pauliina22.blogg.se
» jenny

aww, skön fredag! =)

2008-05-17 14:43:43
URL: http://www.jennyvuong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback