10 maj

god kväll gott folk, kom hem för ett tag sen! var ute med mina kära vänner malin johanna michelle och sandra. jag sandra johanna michelle gick och förstörde idas fest, för jag skulle bara hämta min adidaströja sen hon skickade ut jennifer o alla,  den tjejen mår inte bra hon gick runt i stringtrosor och linne och visade brösten allt o det va typ 30 killar därinne och 25 tjejer och någon skäms inte , aja imorgon ska jag träffa min älskade malin vi ska träffa ayub och någon tror jag ska bli riktigt kul ialf. pusshej


Kommentarer
» Anonym

"och förstörde idas fest.."
skäms inte DU? get a fucking life

2008-05-11 02:44:27
» Irma

nej jag skäms absolut inte :) , jag har ett liv. men du ditt fucking äckel vågar inte ens skriva ditt namn det är ju lite synd hahahahahaha omg döö

2008-05-11 10:02:12
URL: http://irmush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback