1 juni

god kväll/morgon ! kom hem för ca en halvtimme sen skulle egentligen kommit hem vid typ 02.00 men jag hittade en hemlös kattunge ute ca 8 månader den var smutsig hade tovor i hela pälsen och såg helt förstörd ut, men den var så söt så jag tog hem den. jag sandra mötte aimen i centrum han ska sova hos sandra så jag höll henne sällskap och så , sen så vandrade vi hemåt nu sitterjag här hemma mami har sagt att vi behåller den fast vi ska sätta ut anons i tidningen och i fall vi ser en annons om en bortsprungen kattunge så ska vi ringa och så. katten har fått lite mjölk som den drack upp på en gång vatten och kattmat, nu är jag trött ska ta en cigg sen ska jag nog gå och lägga mig vi hörs gott folk skriver i morgon pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback