tisdag

hej, ja idag startade skolan vid 08.00 skolkade ingen leketion idag. johanna och michelle kom till min skola idag skitkul faktist. efter skolan åkte jag och sandra till farsta och mötte michelle michelle ocn sandra åt thaimat skitgott ju, men jag fick smaka lite haha. sen rörde vi alla oss hemåt och jag gick ner till tvättstugan och la in tvätten hihi. sen gick jag upp lagade wok med nudlar och thaikryddor och sambal och nu äter jag GALET GOTT ! imorgon åker jag johanna kryssning wohooo läängtar ska packa ikväll duscha hämta upp tvätten och kolla på gossip girl hur ska jag hinna med allt ? men dt ordnar sig nog ska ner till tvättstugan om 25 min och lägga tvätten i torktumlaren sen hinenr jag upp packa lite smink parfym smycken saker som jag behöver, sen gå ner ta upp tvätten och lägga ner kläder jag ska ha med mig perfekt sen kolla på gossip och sen duscha låter bra visst ? jag skriver något mer roligt sen

im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback