tisdag

kom hem från skolan för ungefär 1 timme sen, är galet trött just nu funderar på att sova en timme sen äta mat och sen gå ut och gå med gåstavarna låter hellskönt aso, skulle egntligen följt med malin till leos dm i enskedehallen, men jag är för trött plus jag måste plugga gå ut och gå sen kl 20.00 börjar ju gossip girl det kan man absolut inte missa, förmodligen så följer johanna med mig mami o lillasyster på båten om hon får ledigt och det ska hon få annars åker jag till hennes skola och slår sönder alla hennes lärare så då kan dom ju inte gå till skolan och undervisa eftersom dom ligger med brutna ben näsor armar tår haha så då kan hon ju åka med, nej men jag hoppas verkligen skulle bli askul jag johanna ska booza lite då också sen gå av i tallin och köpa kläder skor skiter i mami får ge mig massa pengar ska köpa nyss smink där också behöver typ bara två nya mascaror och sen typ rouche borste och vit ögon penna jag älskar johanna galet mycket hon är en av mina bästa vänner utan henne skulle jag aldrig klara mig, den tjejen gör mig alltid glad fan. Vill också säga att jag saknar michelle galet mycket, ja det är som det är just nu fast jag önskar att det inte var så vill att hons ka ha mer tid för oss att hon ska vara med oss mycket oftare, men jaja det kommer tror jag (hihi). ska lägga mej i sängen och läsa lite nu ska berätta vad jag läser (bakom stängda dörrar en sann historia) Bakom stängda dörrar är en roman baserad på en sann historia. Huvudpersonen 14-åriga kristina lever med myndigheternas goda minne, hos sin far. Den far som försökt mörda hennes mamma. Kristina är sin pappas ovigda flickhustru. hon föder honom 2 barn. Det hände i en svensk storstad. ingen såg vad som pågick under fyra år. För att de inte vågade se ? kristina är vuxen nu, och beskriver själv, och med hjälp av dokument, hur det kunde ske. Det är en berättelse om en mammas svek, ett barns solidaritet, och myndigheternas passivitet. Men också om överlevnad och en kvinnas kraft mot alla odds skapa kärlek i sitt liv. Pappan våldtåg alltså sin dotter och hon fick 2 barn med honom (incest) han våldtog sitt ena barn som han hade med sin dotter kristina första gången när barnet var ungefär 6 veckor gammalt boken är hemsk, men också ganska bra att läsa vad som händer med folk. men nu ska jag gå

Im out / irmuush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback