solbränd

hade ingen ork att skriva i går så nu får ni läsa allt roliga som hänt idag i stället , i går var jag ute med malin vi mötte sokki och petra och gjorde onget specielt sen gick jag hem och vilade 20 min sen kom mami hem och vi gick en halvtimme med gåstavarna sen gick vi och solade och dt var väldigt länge sen jag gjorde det så jag solade 20 min med extra starkt ljus för ansiktet och jag blev bränd som in i helvetet asso tomat och de dt svider som i helvete och ni kanske tror jag bara menar lite röd för det trodde alla andra som jag berätta för mej när doms åg mig haha dom blev rädda men har bestämt att jag ska sola 2 gånger till ialf, för vill man vara fin får man lida pin, men jag gick hem 3 timmar innan jag slutade idag för jag hade så jävla ont och var så jävla trött hade nästan inte sovit på hela natten, så jag sov 2 timmar och nue jag vaken mami kom nyss hem hon har handlat skor till mig ska snart gå och kolla på dom ba vanliga sommarskor typ ( vet att det inte är sommar än )

snart tallin med johanna galet kul vi ska ha äta god mat och massa trevligt längtar som fan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback