sista dagen på lovet, to bad

jag vaknade vid 11 tror jag, satte mej och kollade på en skitbra film  ( big mama jack is back in black ) den handlar om jack som jobbar allt-i-allo på en filminspelning. han är det ständiga irrationsmomentet för regissören john, som slutligen lägger droger i jacks drink  för att få bort honom. Jack går helt bananas spyr ner USA,s största filmstjärna Revonia rider och får halva poliskåren och regeringen i hälarna. För att komma undan tvingas han bli mama jack en superfet kvinna som av en slump anställs som hushållerska hos regisörens vackra fru angela, detta resultaterar snart att familjens hund blir platt, poolen förgiftad, bilen kvaddas och att den allt mer förbannade john tappar håret och får pungen insugen i en damsugare, cirkusen är i stan, slutet är skitbra alla som inet sett den filmen borde se den måste bara säga en sak till ( i slutet av filmen blir angela och jack tsm) . 

 iallafall  efter det så gick jag ner till tvättstugan ska tvätta alla mina kläder det blev 3 proppfulla maskiner, sen tog jag min första cigg skitgooooott. så gick jag upp slog på datan och då smsar michelle mej Irma kom ner utanför din port och ta en cigg med mig självklart jag gör haha, så jag går ner möter michelle och där komem rhon med en skitsööööt hund en mastiff var det den hade blågråa ögon helt underbart vi stod rökte och snackade lite och sen gick jag upp igen och då hade mormor kommit så jag kramade om henne och snackadelite med henne fick 70 kr också gissa vad jag ska göra med dom ? köpa cigg som vanligt när jag får pengar haha, men när jag får barnbidraget så går 700 kr till kläder och resten spenderar jag på booooooze och cigg . men nu måste jag sluta skriva och umgås med mami och mormor vi ska äta lunch lasange , inte  så gott men det blir trevligt

i'm out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback