om gårdagen

ja nu ska jag berätta vad som händei går jag mötte michelle utanför henne ca tjugo i åtta då började vi gå för att möta sandra och sandra kom så vi började röra oss mot centrum ner till hemköp för vi skulle köpa 2 sprite till vår vodka så åkte vi och johanna hoppade på i gubbängen och vi åkte in mot slussen och bytte tåg mot norsborg och åkte till zenkensdam där killen med vodkaflaskan kom och vi lämnade över pengarna 197 kr för 1 liters vodka vi gick till ett berg där man hade utsikt över hela stockholm skitfint vi satte oss ner där öppnade vodkan och hällde i glas och började dricka lyssna på musik snacka och hade sktitrevligt efter ungefär 1 timme började vi röra oss mot t banan för vår blandning var slut men vi hade fortfarande vodka kvar så vi fixade en till blanding och drack upp den sista i gullmars, sen rörde vi oss mot hötorget för att michelle skulle låna 65 kr av malin för hon skulle äta kebab, så åkte vi tilltaks till gullmars, men då hade johanna åkt hem för hon hade så jävla ont i magen ialf vi sitter där sandra äter kebab med bröd michelle kebabtallrik och jag ingenting haha, då smsar malin mig och frågar vart jag är då sa jag i gullmars och hon var påväg åt det hållet så vi skulle möta henne, hon hade vart på 18-års fest haha jag fick iallafall michelles sista kebab sen gick vi ut och rökte och då ser vi två billar som krokar rejält och ena bilen bara åker därifrån fast den är helt trasig säker alkoholpåverkad eller tog dråger, kvinnan som satt i den ena bilen var helt förströd när hon kom ut hon va väll chockad och hon vargravid också tyckte jättestnd om henne stackare :/ men nu ska jag sluta skriva

chaio / irmuush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback