loov

godmorgon får man väll säga!

johanna naaw gråt inte älskling du kommer få se dom live bara att dt kommer ta längre tid nu det är inget att deppa ner sig för du får se dom ! bill opereras så fort som möjligt och om han vilar sig så länge som dom säger och att han inte börjar sjunga o skiter i läkarna så blir det förmodligen under sommaren du får se dom, tror jag ialf ? ;P var inte ledsen i kväll ska vi ha kul. tänk på kryssningen också den bästa kvällen på så länge jag kan minnas saknar den enormt. och nästa kryssning längtar jag till med hihi.

ja i går var jag med maulin sandra o johanna vihade trevligt faktist jävligt trevligt o idag ska vi typ till dennis malins kompis får se hur dt blir där. skriver lite mera sen im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback