kul kväll

ja kvällen blev såhär, jag åkte till medis med mami lillasyster o mötte pappa mina 2 bröder vi åt massa thaimat skitgott notan blev på 2000 kr pappa betalade så dt är chill , sen mötte jag petra o malin i skärmarbink vi tog tåget mot skarpnäck sen i hammarbyhöjden hoppatr mina älsklingar johanna och sandra på, vi åkte till skarpnäck köpte en platta öl för 300 kr galet dyrt men aja det ända booze vi kunde fixa men det var bra aso. sen åkte vi till skärmarbrink gick från skärmarbirnk från blåsut occh satte oss där i parken, sandra började klunka sina öl alltid jag som brukar göramen kan inte göra det längre eftersom jag alltid spyr skitjobbigt. men vad ska man göra, vi skulle egentligen träffat ibbe jonas jacob o nån mihuehaa va han heter haha, men någon av dom var för full så dom kunde inte åka till farsta för dom kom inte föri av väktarna, men sen så kom osman,mo-g abdulla o två killar till , till hökarängen i stället vi hade tänkt stå där vänta på jennifer för vi skulle ta ett snack med henne alla tjejer men hon hade åkt hem fan. juste johanna åkte hem från blåsut glömde säga, vid ungefär kl ett hadejag druckit 7 öl så jag va bozzad men sandra va galet boozad haha skitsöt . vi had everkligen en trevlig kväll, älskarmina tjejer galet synd att inte michelle o sokeina va med skulle vart mycket roligare , är fortfarande lte boozad men jags kriver endå korrekt ( tror jag ) stolt* . nu sitter jag hemma har ätit en macka, ska snart ut röka min sista cigg sen ska jag sova ska berätta en till sak så nu slutar vi snacka om det här annars blir det ett för långt gb men jag älskar er, sandra, petra,sokeina,michelle,johanna malin, yazmin ella o några till.

saulo, du menar inet att du säger jag älskar dig syster osv kolla vad du gör mot mej du stälelr upp föräckelfittor framför mej dt sårar mej men om du vill såra mej visst gör det vad ska jag göra ? ditt liv ditt val vem du väljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback