jaja

KVÄLLENS:
Klädsel: leggings, linne o tjocktröja
Frisyr: utslääpt
Låt: 2 step
Tv: noothing
Vill ha: tillbaka till kryssningen med johanna
Tråkigaste: att jag inte är på kryssningen
Roligaste: bio johanna o sandra

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: mami
Fick dig att gråta: mami
Fick dig att börja skratta: johanna o sandra
Du gick på bio med: sandra o johanna
Du gick på stan med: Mami
Skickade ett e-mail till dig: wail
Skickade ett sms till dig: sandra
HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: ja två gånger
Bråkat med ditt husdjur: hundjäveln
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: vet inte

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: nej
Danmark: nej
Finland: ja
Island: Nej
England: ja
USA: nej
Frankrike: ja
Italien: nej
Grekland : ja
Schweiz : nej
Thailand: nej
Kanada: Nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att världen ska gå under
Vart vill du gifta dig: vettefan
Vem hatar du verkligen: några st
Varit kär: två gånger
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: i bland
Gillar du att ha folk omkring dig: hell yeeeah
Är du ett hälsofreak: nej hihi
Är du ensam nu: ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: olika

FAVORIT:
Rum i huset: mitt rum
Typ av musik: bra musik
Parfym: naomi campbell, paris hilton
Månad: januari, sommar
Mat: staark mat
Dricka: varierar
Godis: chips
Tidnining: ingen
Film: vene
Skådis: vene
Djur: hund & katt

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nej
Köpt någonting: ja
Varit sjuk: nej
Sjungit: absolut
Sagt "Jag Älskar Dig": ja
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: jaaaaaaa
Kramat någon:självklart
Pussat någon: ja
Ätit: yeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback