jag vill ha sommar och sol

i dag är det faktist fint väder solen bara lyser det är fett skön t ! men dt är fortfarande äcklig snöööööööööööö ute o jag döör snart gå bort o låt dt komma grääs o massa blommor så man kan bada o jag vene vad. i dag var jag uppe i centrum och köpte en ny jacka måste alltid köpa en större storlek för mina tuttar är så fucking stora :@
och sen köpte jag blondgrej för jags kulle göra slingor MISSLYCKAT säger jag bara.. mitt hår är så mörkt så det syntes inte fick bara uppe i hårbotten så där ser jag blond ut som blond utväxt fyfan men jag ska avfärga mitt hår o sen göra slingor :)
nus ka jag kolla på internet efter en ny väska :) hii ha det bra pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback