ingeet

det här blir nog förmodligen det sista inlägget jag skriver idag så tråkigt för alla som älskar min blogg , jag har funderat på att fixa mej väldigt fint typ måla naglarna lägga på ansiktsmask, typ vaxa benen och lite sådär bara pyssla om mig själv mami får massera mina fötter och så ska jag kolla lite på internet om hårförlägningar, jag ska börja "banta" eller vad man säger ska gå ut och gå minst 30 min högst en timme 4 gånger i veckan med gåstavar, jag o sokki ska ut o gå imorgon det har hon lovat så, det är bra jag vill ju inte bli värsta fettisen när jag blir stor, men jag är inte överviktig heller men det kan ju va kul o tappa en 5 , 10 kilo det skulle se bättre ut till sommaren, tycker alla borde gå ut o gå ibland lyssna på musik o ba va själv det är jätteskönt tro mej testa ialf ? nu ska jag fixa mej faktist

byebye / I

Kommentarer
» marilinn

Jag kan göra hårflörlängning, har apparater och grejer hemma :)

2008-03-04 12:39:23
URL: http://marilinn.blogg.se
» Irma

kan du göra på mej marilinn ? :D

2008-03-04 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback