i'm baack!

asso jag har så jävla mycket att berätta det börjar såhär ; i onsdags kl 18.00 avgås båten romantika tallin från gärdet, jag johanna går in i hytten och fixar oss johanna sätter på sig sina latex leggins ( tror det stavas så ) och sen sin leopardlinne , jag sätter på mig leggins och en ginatricot tröja, så sitter vi inne i en bar och kollar på en show. det började tråkigt men nu ska ni få höra, kl 20.15 hade vi middag ganska äcklig mat aso åt typ ingenting. ialf sen hade vi tråkigt, sen gick vi till discot vid 22.30 och vi dansade sådär sen gick mami och lillasyster och la sig och jag johanna satt där, jag rökte och så. sen kommer dt fram en estländare och börjar snacka med oss och johannas pappas ex var där med sina barn så vi satt där vid ett bord och snacka, sen köper den där estländaren dricka till oss riktiga drinkar skitgoda drack typ åtta sånna och 5 öl och jag hade skitkul. sen träffade jag en riktigt snäll kille som jag dansa och snacka med sådär.. vid kl 05.00 kommer min mamma in i discot och där sitter jag och röker och pratar med en främande kille hahah, hon säegr att dt är dags att sova och att jag o johanna druckit men hon lovade att inte säga till johannas mami. sen så skulle jag försöka sova dt gick absolut inte bra båten gungade och jag mådde jätte illa dt va bråk ute i korridoren och alla var fulla inklusive vi ;P . ialf i går hade jag så jävla kul på båten vi drack blev bjudna igen och vi träffade en skitsnäll kille som hette david. och hans nackade vi med o sen martin johanna kommer du i håg fett rolig haha, sen träffade vi två fett fina killar en hette stoffe och han fyllde 19 i går och dom andra komemr jag inte i håg dom va typ 30 st vi dansa sjöng och hade skitkul, sen jag o johanna ska åka på kryssning igen med mami hennes kompis min lillasyster hennes kompis och vi ska få en egen hytt jag och johanna yeeeeeeeeeeees :D, jag är verkligen glad. nu ska jag sova har sovit 6 timmar på två dagar så jag är helt slut. ÅK ROMANTIKA TALLINK TILL ESTLAND ni kommer inte ångra er dt är så jävla roligt .

im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback