galet glad

jag var och åt med min kära lillasyster julia på macdonalds nyss och så ringer mami och säger att vi ska åka på kryssning den 1 mars till tallin 2 dagar vi ska gå av där köpa kläder va på båten äta god mat och ha kul och hon sa att jag kunde ta med mig sandra eller johanna, jag gick upp till sandra eftersom jag var utanför henne och frågade om hon ville följa med men hon kunde tydligen inte så jag ber johanna ringa mej och vi börjar snacka om det och det är galet billigt resan med mat blir ca 350 400 kr sen typ till godis och boose och cigg och om man vill handla i tallin blir det ca 1000 kr 1500 kr men man måste inte handla där så hon behöver ha med sig minst 800 kr, jag hoppas verkligen hon kan följa med annars blir jag galet ledsen för då blir resan tråkig för johanna gör en alltid glad galet kul om min älskling kan följa med hoppas hoppas hoppas verkligen det . för tänk dig du o ja på båten johanna oj vilket jävla röj jag älskar dig sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback