en rolig sak

SENASTE GÅNGEN.
Du grät: igår, bråkade med mami
Du tränade: jag gick med gåstavar idag med mami
Du solade solarium: i fredags förra veckan
Du skällde på någon: igår
Du var utomlands: förra året i london
Du köpte nya kläder: två veckor sen
Du åkte buss: i fredags
Du åkte taxi: länge sen
Du åkte tåg: pendeltåg, ett tag sen, t bana igår
Du smsade någon: idag, michelle, oscar, johanna,sandra, ayse, cattri
Du ringde någon: i går
Du camade med någon: ingen aning

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: flera gånger
Ätit fiskbullar: yes, euuuw
Tagit kort på dig själv: ofta
Skrattat så att du börjat gråta: absolut
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: nej,
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: nej fyfan
Badat mitt i natten: haha nattbadat absolut
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nej faktist inte
Gråtit till en bok: nej, men däremot film
Varit rädd för tomten:
ja, när jag var liten
Fått IG: ja, i engelska,musik,idrott och något mer

FAVORIT.
Band/artist: JAG ÄLSKAR CHRIS BROWN! men lyssnar på hip hop & rnb
Låt: älskar massa
Mat: tonfisksallad, tacos, morotsbiffar
Färg: bruneett
Dryck: cider
Känsla: kärlekskänsla är bäst
Lukt: god parfymdoft
Årstid: sommar
Dag: fredagar och lördagar & lov
Lärare: Anna heidenberg
Glass: magnum
Godis: nej chips
Alkoholdryck: jag gillar typ allt
Klädaffär: Gina Tricot, adidas, h&m massa massa
Film: u got served, massa massa
Bok: älskar Stephen Kings böcker
Kändis: chris brown!
Plats/ställe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback